… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji.
Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.
Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.
Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.
Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.
Potřebujete poradit, kontaktujte nás.