V našem případě používáme v AlgoCloudu MS Exchange, který přináší skvělý poměr funkcí, ceny, dostupnosti a obecné kompatibility s poštovními klienty jak na počítačích, tak mobilních zařízeních nejrozšířenějších platforem. Stále ještě není standardem u všech řešení mít plně synchronizované emaily, kalendáře, poznámky a kontakty.
Pomoc našeho AlgoMailu, ale spočívá i v úspoře času a starostí se správou emailového řešení na straně IT, ale hlavně v úspoře času koncových uživatelů, jelikož řešení je vybaveno ochranou proti spamu a virům.
Nemusíte procházet a mazat desítky či stovky nevyžádaných emailů, které přinášejí i riziko zavlečení škodlivého kódu do sítě a můžete se bez obav věnovat své práci a komunikovat s kolegy a zákazníky, plánovat schůzky včetně rezervací zasedacích místností či jiných sdílených zdrojů, kterými jsou auta, parkovací místa, či technika na vypůjčení.
Distribuční skupiny či hromadné schránky zajistí, že nikdo nebude opomenut a neunikne mu žádná zásadní informace či novinka.
Větší cloudové řešení lze plně integrovat s firemními doménami a zajistit tak snadnou správu uživatelů, jejich práv a jednotné přihlašování.
Další z výhod je cena, kdy platíte jen za uživatele, nikoliv za provoz poštovních serverů, cloud úložiště záloh, které jsou v Algo Cloudu samozřejmostí stejně tak jako vysoká bezpečnost či volitelné šifrování pomocí nástrojů našich partnerů.
V případě dotazů jsme kdykoliv k dispozici.